Õpetamise võlu seisneb lapses sisemise loovuse ja uudishimu äratamises
Iga laps siin ilmas on sündinud oma isikliku andega, teha midagi kõige paremini, erineda teistest. Loomelinnus suhtutakse väikestesse lastesse kui võrdväärsetesse täiskasvanutesse, lapsed on just niisama arukad ja tublid, kui laseme neil olla. Loomelinnus lähtutakse lapse loovusest – selline meetod soodustab lapse loomupärast inspiratsiooni ja intuitsiooni. Lapsi hoiavad oma tiiva all kogemustega ja vastava haridusega/kvalifikatsiooniga õpetajad ning lapsehoidjad.
Loomelinnu pesa paikneb Tartu Tervisekeskuses, kus asuvad perearstid, beebide ja laste füsioterapeudid, beebide ujutamise- ja laste ujumise basseinid, logopeedid, apteek, ämmaemandad, psühholoogilised nõustajad, psühhiaatrid, laste reumatoloogid, verevõtulaborid, eriarstid, kliinikud, tervise- ja iluteenuseid pakkuvad ettevõtted, kohvik ja COOP supermarket.
– “Tihti me alahindame lapsi. Laps saab palju paremini aru kui me vahel arvame.“ I.Villido
– “Võta oma last sõbrana, ükskõik kui vana ta on.” I.Villido
Siia on üles laetud ainult töötajad, kes on andnud selleks eelnevalt oma nõusoleku. Siin ei ole asendustöötajaid ega praktikante.
Renee Säks
Lasteasutuse pidaja

Olen ettevõtlik ja aktiivne inimene, kellele meeldib muuta maailma paremaks. Olen tähelepanelik ja hooliv, praktiline ja töökas ning arvestan teiste inimeste vajadustega. Olen lõpetanud majanduskallakuga Tartu Kommertsgümnaasiumi ning oman Tartu Kutsekooli IT-eriala tunnistust (töötan antud valdkonnas programmeerijana).
Armastan muusikat ning kaasaegset elu ja tahan pakkuda lastehoius ja lasteaias käivatele lastele parimaid tingimusi ning võimalusi.
Mul on endal kaks poega – vanem poeg käib koolis ja noorem poeg lastehoius.
Marlene Säks
Lasteasutuse pidaja / Muusikaõpetaja

Olen loominguline ja mitmekülgne inimene, kellel on laialdane kogemus eri vanuserühmadega. Olen pühendunud muusikale, kunstile, luulele ning õpetamisele.
Tartu Ülikooli Haridusteaduskonna magistrina olen töötanud inglise keele- ja muusikaõpetajana. Minu isiksust iseloomustab säravus, mitmekülgsus, energia, loovus ja uudishimu. Minu eesmärk on aidata igal lapsel kujuneda mitmekülgseks isiksuseks ning muuta iga tema päev avastamisrõõmuga ja naeruga täidetuks seikluseks.
Ülle Kurvits
Lasteasutuse direktor

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli koolieelse lasteasutuse õpetaja magistriõppe ning oman 34-aastast kogemust haridusvaldkonnas, sh 10 aastat eralasteaia direktorina. Olen läbinud mitmeid pedagoogilisi, psühholoogilisi ja juhtimiskoolitusi.
Direktorina on minu eesmärk tagada efektiivne juhtimine ja kõrgekvaliteediline õppe- ning kasvatustegevus lasteasutuses. Juhtides innovatsiooni, meeskonda ja tulemusi, toetan iga lapse arengut.
Pöörduge julgelt minu poole oma rõõmude ja muredega!
Svea Pilvik
Kaselindude rühma õpetaja

Minu nimi on Svea. Olen pärit Järvamaalt, omandanud muusikahariduse Tallinnas ja veetnud 38 aastat elades ning töötades Hiiumaal.
Vabal ajal naudin raamatute lugemist, ristsõnade lahendamist, looduses jalutamist ja ujumist.
Töös lastega lähtun armastusest ja pühendumisest – minu eesmärk on luua lapsele lõbus, tegevusterohke ja turvaline keskkond lasteaias. Usun kindlalt, et lapse õnneliku lapsepõlve tagavad mängulisus, loovus, vabadus ning avastamine. Olulised on aktiivne liikumine ja soojad peresuhted.
Anastasia Vidrikson
Kaselindude rühma abiõpetaja

Olen Anastasia – sõbralik ning loominguline inimene. Armastan lapsi ning naudin nendega koos tegutsemist. Minu arvates on kõik lapsed armsad ja toredad! Suhtlen lastega hõlpsasti ning leian alati ühise keele.
Tööd lastega pean oma elustiili oluliseks osaks – see pakub mulle suurt rahuldust. Vaba aja veedan enesearendusega: reisin heameelega või pühendun oma mitmekülgsetele hobidele nagu heegeldamine, küpsetamine või joonistamine.
Soovin pakkuda teie lastele rõõmsat ja kasulikku aega Loomelinnu lasteaias!
Krista Kommer
Kaselindude rühma abiõpetaja

Kuigi mul on seni vähe kogemust lastega töötamisel, on mul olemas vajalikud baasteadmised varasemast lapsehoidjaks õppimise ajast. Olen hariduselt tegevusjuhendaja ning omandanud praktilised oskused erihoolekande valdkonnas, töötades liitpuudega noorte ja täiskasvanutega. Seetõttu olen tuttav hooldustoimingute ning igapäevaeluga seotud tegevuste juhendamisega. Oluliseks pean kindlat päevarutiini, individuaalset lähenemist ja enesearengut.
Iseloomult olen sõbralik, heatahtlik ja tähelepanelik. Armastan muusikat ja laulmist, loodust, liikumist ning toiduvalmistamist. Vabal ajal tegelen vabatahtliku tööga ning olen eelteismelise tütre ema.vä
Pilleriin Pedras
Lepalindude rühma õpetaja

Olen omandanud sotsiaaltöötaja eriala, kuid elu on mind tööalaselt lastega tegelema suunanud. Mul on kogemusi nii lapsehoidjana kui ka lasteaiaõpetajana, töötades nii Eestis kui ka Soomes.
Minu tugevusteks võib pidada konkreetset lähenemist, otsekohesust, sihikindlust ja järjekindlust. Mulle on südamelähedane pidev eneseareng ning olen veendunud, et lapsed on meile, täiskasvanutele, väärtuslikud õpetajad.
Olen emaks ühele võrratule tüdrukule, kelle kaudu olen õppinud mõistma, mis on tingimusteta armastus. Lisaks isiklikule arengule olen huvitatud ka ettevõtlusest, tervislikust eluviisist, kunstist, tantsust ning kirjandusest.
Lastele soovin omalt poolt anda kaasa ennekõike väärtushinnanguid ja hoolivust ümbritseva suhtes.
Diana Jürjenson
Lepalindude rühma abiõpetaja

Olen pikaajalise kogemusega lastega töötaja, kellele on südamelähedane nende siiras rõõm ja nakkav naer. Olen kolme lapse ema, kes püüab alati pakkuda kindlat tuge ja olla oma laste jaoks usaldusväärne. Muusika, eriti laulmine, on mulle väga oluline, samuti naudin looduses viibimist ja kokkamist.
Iseloomult olen sõbralik ja abivalmis, astudes alati nõrgema kaitseks välja. Tööle asudes soovisin, et lapsed mind omaks võtaksid – see rõõm täitus juba esimestel proovipäevadel. Soovin olla nii lastele, vanematele kui ka kolleegidele usaldusväärne ja toetav sõber.
Julia Muoni
Lepalindude rühma abiõpetaja

Tegeledes lastega, on oluline omada kannatlikkust ja rõõmsat hoiakut. Tuleb mõista, et iga laps on eriline ning seda tuleb aktsepteerida. Mängu ja järjepidevuse kaudu saame aidata lastel omandada esmaseid teadmisi iseseisvumiseks.
Iseloomult olen ma rõõmsameelne, tasakaalukas ja abivalmis. Mul on kogemusi eri vanuses lastega ja lähenen igale lapsele, arvestades tema eripärasid. Lapse arengu jälgimine on minu jaoks inspireeriv.
Egge Kännaste
Lehelindude rühma lapsehoidja

Olen rahulik, heatahtlik, rõõmsameelne ja kohusetundlik inimene, kes kasvas üles suures peres, õppides arvestama ja hoolima teistest. Kõikidesse oma tegevustesse panen sisse südame ja kirglikkuse. Naudin uusi väljakutseid ning suudan säilitada rahu keerulistes olukordades, et leida parimad lahendused.
Töötades lastega kogeb mu hing rahu ning minu sisemine tahtejõud puhkeb õide. Minu kolm last armastavad mind siiralt. Lapsed on minu jaoks elu õied, kelle eest pean hoolitsema, pakkudes neile armastust ja rahu, et heaolu neile kanduks.
Kadri Dieves
Lehelindude rühma lapsehoidja

Töötamine lastega sütitab minus rõõmu ja täidab mu südame, mistõttu otsustasin sellest oma elukutse teha. Iga tööpäev on täis põnevaid seiklusi ja uusi avastusi, mida saame koos lastega kogeda. Veendunud, et lapsepõlves kogetu mõjutab meid tulevikus, soovin ma luua lastele positiivseid ja rikkalikke kogemusi. Samuti on mulle tähtis jagada neile elu edasiviivaid väärtushinnanguid.
Isiksusena kajastub minus introvertsus, siirus, empaatia, usaldusväärsus ja ausus. Eraisikuna olen esimese klassi poisi uhke ema ning peagi saan rõõmu tunda viiekordse tädi rollist.
Olena Pikhno
Lehelindude rühma lapsehoidja

Minu nimi on Olena Pikhno. Elan Tartus ja olen pärit Ukrainast. Oma professionaalse karjääri jooksul olen töötanud nii lasteaias kui ka algkoolis, tuues kaasa rikkaliku 28-aastase pedagoogilise kogemuse.
Lasteaiakasvatajana (15 aasta vältel) organiseerisin ja juhtisin üritusi, mis keskendusid eelkooliealiste laste intellektuaalsele, esteetilisele, moraalsele ja füüsilisele arengule. Klassiõpetajana (13 aasta vältel) haldasin õppeprotsessi ning koostasin visuaalmaterjale ja kalenderplaane.
Omandasin oma hariduse Berdianski Pedagoogika Instituudis ning minu erialaks on algklasside pedagoogika ja metoodika. Lisaks põhiharidusele olen osalenud mitmetes täienduskoolitustes nagu “Kaasava kooli alused”, “Kiusamise ennetamine haridusasutustes” ning “Haridusalased instrumendid kriitilise mõtlemise arendamisel”.
Olen väga entusiastlik muusika kuulaja, jooga praktikant ning armastan ujuda ja lilli kasvatada. Isiklike omadustena hindan endas vastutustundlikkust, stressitaluvust, organiseeritust ning loomulikku armastust laste vastu. Lisaks olen väga hooliv, sõbralik ja tähelepanelik.